En nystart

 Hejsan!
Välkommen in till min lilla blogg, jag hoppas att du kommer att hänga kvar här i framtiden.
Fanny heter jag, är 18 år och kommer från Karlskrona. Jag är inne på mitt andra år på Ingelstadgymnasiet som ligger i Växjö, här bor jag på internat men kommer om 2 månader att flytta till ett litet hus i Kalmar med min pojkvän. Det ska bli mycket spännande och jag ser verkligen fram emot när vi får nyckeln i handen och kan få börja inreda vårt alldeles första hus tillsammans.
Ett lite längre inlägg om mig kommer att komma i framtiden!


Lycka till med din nya blogg!










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.