Friday I'm in love

Linne & byxor // Monki / Kofta // Gina Tricot
Jag har faktiskt ingen ursäkt till min frånvaro.
Hejhej! Nu äntligen har jag blivit frisk, åkte på nåt skit i tisdags och blev jättedålig men det försvann lika fort. Ska inte gå in på detaljer, heh. Idag behövde jag inte åka in till skolan då vi fick eget arbete hemma, vilket är jätteskönt så har jag vilat ut mig lite till. Nu väntar jag på Emil som bara ska hem och packa sen åker vi ner till Karlskrona för att äta lite middag aka. hämtmat med några i släkten. Vi ville samlas så många som möjligt innan min storebror åker tillbaka till Polen. Och Imorgon ska Emil tävla badminton så jag lär få sitta i hallen två dagar i rad om han går vidare till final osv.. Vad gör man inte för sin älskling!?
 
Ska se om jag hinner ta nån sväng på stan också, behöver köpa lite nytt schampo och balsam, nån som har nåt tips? Får panik för ingenting hjälper, mitt hår blir torrt så fort jag går ut.
 
Det fick bli ett snabbt luddigt inlägg idag, ska se om jag hinner blogga i helgen!


Anonym

Nashi, finns på Lyko! Det är så bra för frissigt hår! 😃

Svar: Jag har varit lite skeptiskt till det, tar slut på flaskor så fort och det är såå dyrt :( men man kanske ska prova!
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.