Poland & back

 
Tjo mina vänner. I söndags åkte vi till färjan för att åka på kryssning, vi åt god mat och hade det trevligt med Emils familj (hans pappa sida). Blev ju lite party såklart vad annars liksom! Har aldrig åkt på kryssning förut, eller har liksom alltid gått av färjan och stannat över dagen eller mer. Gör hellre det för älskar ju Polen hihi. Men detta gick ju också, Emil blev inte sjösjuk vilket var skönt och nu kanske jag lyckas dra med mig honom för att hälsa på min bror eller nåt.
Vi handlade lite gott att dricka och lite grejer från Rituals. Mer än så blev det inte. Knäppte tyvär inga bilder då jag inte hade telefonen på mig så mycket så ni får en bild på en geishapåse istället! :))











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.