Pineapple

 
Hittade en cool app den finner ni HÄR, vem vill inte vara en annanas liksom? Jag som inte ens tål annanas haha.
Sommaren som aldrig kom börjar väl lida mot sitt slut, tycker jag. Min sommar har bestått av jobb och lite mer jobb. Sen har jag inte orkat göra så mycket mer, ett par turer till stallet har det blivit också men inte så mycket. Och just det, vi körde en vända till Gekås och köpte lite nytt till hemmet. Hittade även en snygg tröja men den kan jag visa en annan gång. Idag så är jag ledig och har suttit och sökt lite jobb eftersom mitt vikariat börjar såsom denna sommar lida mot sitt slut. Hoppas jag får en tjänst innan hösten, så man slipper gå arbetslös.
Vad hittar ni på? Jag ska iallafall på Polenkryssning på söndag med Emil, om vi nu kommer på utan pass. Vi kom aldrig så långt..
Ha de


Så cool bild!!

Svar: Tack!
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.