Att ta en paus

 
Ja, vad ska man kalla det? En paus i livet eller något sånt. Man säger alltid att 20** ska bli det bästa året någonsin, och så skiter sig allt någonstans på vägen. Mitt 2017 vart ändå rätt bra, hände väl inget sådär wow-aktigt. Men liksom inget som heller bröt ner mig på något vis. December var dock en tuff månad, med mormor och Emils farmors bortgång. Men livet går liksom vidare förr eller senare. Jag har liksom känt att jag ville vila från mina sociala medier och fokusera på annat som gör mig lycklig och det har fungerat väldigt bra. Även om jag inte gjort något speciellt.
 
I lärdags blev jag iallafall överraskad av min kära sambo, han bjöd mig på frukostbuffé på Eriksberg Natur & vilt. Det var hur mysigt som helst och jag åker gärna tillbaka snart igen trots att plånboken säger nej haha. Man får unna sig ibland. Kan verkligen rekommendera att åka dit för jakt, hotellvistelse, viltsafari osv! Vi åt dock bara frukost men en upplevelse bara det. Dum som jag var tog jag inte en endaste bild, ja alltså jag har knappt knäppt ett kort med mobilen på såå länge. Kameran ligger också och dammar. Som vanligt alltså.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.