Sjuk och ny bloggdesign

Hej! Jag har legat hemma sjuk i flera dagar, det har verkligen varit på botten. Inatt mådde jag hur dåligt som helst, och ångrar egentligen att jag inte ringde akuten eller nåt. Fick en fruktansvärd smärta över bröstet och hjärtmuskeln men det gick över efter en stund. Men det känns inte normalt :(. Idag känner jag mig någolunda bättre men händer det igen så får jag väl åka in. Så himla drygt för det är inte det jag behöver just nu. Men kan inte alltid var lätt.
 
Jag försöker verkligen blogga mer men det har liksom inte hänt något som har varit värt att skriva om. Allt känns liksom jättetråkigt och jag vill ju verkligen blogga mer än vad jag gör. Pular lite med designer så att jag ska få motivation. Så vi får se vad som händer :)
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.