Wanties // Oktober

Hej!
Sitter i soffan och har världens mensvärk, urgh. Fick med mig en Marabou och några bananer hem, bästa botemedlet mot värken haha! Har varit lite frånvaro här på bloggen vilket inte riktigt var meningen då jag ville komma igång med skolan. Har bara fått en läxa typ än så länge, så det är prov på det imorgon. Har suttit här i två timmar med detta. Hela häftet är på engelska och var tvungen att skriva ner allt på svenska och det är mindre kul..
 
Känner lite så att jag har bloggtorka just nu men ska hitta lite inspiration imorgon hade jag tänkt :D.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.