Sunday

Söndagen har bestått av städ, pizza och soffamys. Kände mig inte ett dugg bakis idag, haha. Utöver tröttheten då alltså. Vi åkte och köpte pizza för det gör vi alltid efter fester. Har blivit en tradition. Vi hade det verkligen jättetrevligt igår och jag är så glad över att vi köpte ett "nytt" bord till uterummet. Och så himla bra att vi har kamin dör ute också för det bli så kallt när man går in och ut. Kyl har vi faktiskt också så det inte blir en massa spring in till köket så fort man vill ha en kall öl eller cider. Har verkligen blivit mysigt där ute nu!
 
Igår jobbade jag som sagt på min praktikplats, red ett par hästar och det gick väl sådär. Jazz gick fint fast fick inte ner henne på tygeln men vill inte begära alldeles för mycket av henne just nu, och hoppningen gick sådär vi kom inte redigt överens om när avhoppet skulle ske haha, sötnos! Känns bra och få lite filmat när jag rider för då vet jag vad jag behöver träna på. Ser inte helt hundra ut än men det går definitivt framåt.
 
Här får ni en liten video på mig och Jazz, underbar liten häst.


Lät som en skön söndag :)

Svar: Ja, så himla skönt att inte göra någonting och bara spendera tid med de man tycker om mest :)
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.