3 Januari

Mina favoriter.
Hejhej i vinterkylan, brr vad det börjar bli kallt igen. Men snö är så fint så jag klagar ingenting. Igår och idag har jag bara tagig det lite lugnt, städat lite och bara myst. Här ovanför ser ni mina favoriter på skönhetssidan, städade skrivbordet och flyttade ut mina smink och skönhetsprodukter i vårt arbetsrum istället. Jag bara älskar min nya parfym från Hugo Boss som jag fick av Emil i julklapp. Och min parfym från Rituals håller jag också kärt. Sen är det lite andra vardagliga produkter som jag gillar.
 
Nu ska jag ta tag i lite plugg och kanske baka en kladdkaka, blir så sötsugen när jag bara är hemma haha.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.