Snökaos!

 
Hallå där i snökaoset! Fy fan säger jag bara, vilket äckelväder. Nej denna snö skippar jag helst, igår vart bilen helt insnöad kom precis i tid till jobbet. Lagom med tur, skönt att jag jobbar här på ön annars hade det varit mindre kul. Sen är ju jag och snön inte bästa vänner direkt när det kommer till att köra bil. Så håller mig helst borta från vägarna. Det ligger ju inte bara 1cm snö, i det djupaste är det nog 2-3dm här.. Inte direkt plogat på våran gata så det är plattan i mattan som gäller när man ska backa ut hehe..
 
Så ja, pga snön och blåst kan jag inte rida. Så har varit utan all min träning i snart 2 veckor!! Ikväll har jag dansträning iallafall, det var uppehåll förra veckan då det var lov. Var så konstigt att komma tillbaka till dansen nu efter några års uppehåll och hänger inte alls med. Så jag hoppas jag kommer in i det så fort som möjligt då jag vill vara med på showen i maj! Saknar scenen nåt oerhört mycket. Observerade mest sist men kommer ihåg alla dansstegen men inte ordningen haha smidigt. Jaja, det blir nog bra. Hoppas jag!











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.