Enzo // 8 maj

Hej! I förrgår åkte jag till en kompis och vi bestämde oss för att gå en promenad med Enzo ner till sjön och fotografera lite. Tyvärr så blåste det en del och var lite kallt men vi satt nog nere vid sjön ett bra tag. Fikade på lite choklad och chips för det var det som fanns hemma men det var gott det också. Sen när vi tyckte att Enzo badat klart så traskade vi hemåt och satte oss på deras altan och gjorde absolut ingenting. Såna dagar är guld.
Han vågade inte riktigt gå i vattnet först, men sen blev det lite roligare. En sån liten fegis ibland haha.
Snodde pinnen från Linn haha.
Lite kul ändå, åh gud vad han ylade av lycka. Och så ledsen han blev när vi skulle gå.
Hopp i! Synd att jag inte satt på bryggan i detta läge, nån annan gång!
Lilla älsklingen och Enzo en stund innan vi skulle åka hem.
Slänger in en bild på min lilla blomsterbukett också.
Nu ska jag leka lite med Hedda innan hon ska sova.


men åh så härligt :D

Svar: ja verkligen! :)
Fanny Ståhl

Men åh så himla mysigt! Så härliga bilder och söt hund😍 Älskar blombuketten också!!

Svar: Det var det verkligen! Tack så jättemycket, javisst är han söt 😍
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.