It's all a blur

Sigridfår pryda min blogg idag.
Nu ska jag hoppa in i dusch, göra mig i ordning, plugga och sedan gå ut på en fotorunda. Vädret är så tråkigt men det skiter jag i. Nåt kan man väll hitta, funderar på lite självporträtt nere vid vattnet, hade varit lite mysigt. Ville ta ut min lilla ninis med men det är för kallt och blåsigt.
Helgen är fullbokad, iallafall lördagkväll och hela söndagen, födelsedagsfirande i Kalmar imorgon så innan dess får det bli en runda hem till pappa. Sen får jag inte glömma att träna idag och imorgon heller. 1 timmes pilates idag och 30min imorgon. Jag är ju så himla stel på konståkningen och får ont precis överallt efter 20min, måste bli bättre på mina träningsrutiner. Men vem har ork till det egentligen?











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.