London

Jag får snart abstinens, jag saknar min kamera något fruktansvärt mycket.
Den har inte fått några bilder tagna på flera månader, vilket sug jag har haft. Eller inte. I helgen har jag den igen, den bara ligger där i min bokhylla till ingen nytta. Men nu har vädret blivit så himla tråkigt så jag vet inte om jag kommer att få någon bild sen ändå. Både jag och en kompis till mig har bestämt oss för att komma ut och fota, det är ju rätt mysigt att gå lite promenader ute. Vi har ju faktiskt några små fina ställen här i Ingelstad, det är bara det att man inte har ork eller tid.


Vilka fina bilder! Håller med om vädrets tråkighet, men man kan få rätt fina bilder ändå tycker jag, jag är en av de där konstiga människorna som tycker att regn och gråhet bidrar till någon sorts kontrast. ^^

Svar: Tack så mycket!Ja det kan man faktiskt det är vädret som får mig väldigt omotiverad man vill liksom inte ta sig ut. Nu ska jag iallafall hem till min efterlängtade kamera. Imorgon får jag ta mig ut om jag orkar. :)
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.