Magda by me

Nu vill jag ha värme och sol! Sånadär sommardagar som man är ute och fotar och aldrig får nog. Det var längesen.
Men man får verkligen ta nytta av vårat lite mindre roliga väder också, har suttit och ktikat på lite bloggar trotts min oändliga huvudvärk. Men nu är inspirationen på topp. Morgondagen får bestå av plugg, långt härligt varmt bad och en liten fotopromenad om vädret tillåter så att säga. Nu är jag iallafall hemma, kom hit runt 5 tiden efter en väligt lång och tråkig bussresa. Det ska blir väldigt skönt att kunna ta det lugnt en fredag, annars brukar dem vara så hektiska. Att bara vakna upp i lugn och ro kommer att vara så himla underbart..
Sov gott!
 
Edit:
Min rss kod fungerar ej, fixas så fort som möjligt!











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.