jodde

Jodde innan ett dressyrpass
Hej det var ett tag sedan sist, ska försöka blogga lite mer för jag tycker att det är kul ju men ingen tid har funnits till. I sommar hade jag även tänkt att börja vlogga och lite så, har blivit så inspirerad på den senaste tiden.
Idag är det expo på skolan men jag hade det lite svårt att ta mig hem både efter förberedelsarna igår och evenemanget idag så jag går i skolan på måndag som vanligt istället. Det är jag och min kompis som är där, vi skulle motionera skolhästarna så att dem är lite igångsatta tills träningen på terrängbanan på tisdag, tror jag iallafall. Ska bli så skoj! Just nu är jag satt på Rhonda men jag har önskat Jordan eller Metanitas eftersom jag hoppat dem innan där. Men vi får se hur det blir med det. 
Jag har det rätt fullt upp nu de kommande veckorna, praktikplats ska besökas, utbildning till sommarjobbet och göra färdigt skolarbeten. Har varit sjuk väldigt mycket denna terminen det är så jobbigt eftersom jag missat så mycket, får ångest över skolan liksom därav bloggfrånvaron.. Men det blir nog bra snart!
 
Kram 
 











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.