Terränghoppning // Rhonda

Hej alla fina!
Jag tänkte börja blogga lite mer men vårt internet här ute har slutat fungera efter att vi upgraderade det :(
 
I tisdags hade vi hoppträning ute på terrängbanan och jag hoppade Rhonda för första gången och det var superkul faktiskt. För första gången hoppade jag en liten trippelbarr, eller det var som en oxer ungefär men den nedersta stocken var så hög och den är lite bredare. Även spetsen som är på bild och ett nedförshopp. Vi hade sjukt svårt att komma över spetsen hon kastade sig åt sidan flera gånger och hoppade över det bredaste och jag åkte av en gång men landade på fötterna haha! Sen så hoppade hon superhögt, alltså jag dör lite.
Jag lärde mig hur mycket som helst på träningen och ska verkligen jobba med att komma ner med i sadeln och flytta fram skänkeln för när jag tittade på bilderna så ligger den jättelångt bak.. Jag kommer lägga upp fler bilder i ett senare inlägg.
 
Fotografen finner ni HÄR
Trevlig helg!











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.