Zin

Hej bloggisen!
Vi fick en extra ledig dag från skolan, vilket var superskönt! Men imorgon börjar det igen, ingen sovmorgon för mig tyvärr men det går nog bra ändå. Igår kom snön och det är verkligen supermysigt här men vårt hus är inte så isolerat så det blir rätt så kyligt, lite drygt eftersom vi behöver elda för värme. Då måste vi vara hemma hela tiden.. När vi ska köpa hus så vill jag inte ha vedeldat!
 
Har precis beställt lite nya underkläder från Ldetails, så himla snygga kläder är lite fattig just nu men unnade mig lite nytt ändå! Bilder kommer när jag fått allt. Men nu ska jag ta en kopp te och mysa framför kaminen innan jag går och lägger mig.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.