This weekend

Vår vackra utsikt.
Hejhej, idag är jag ledig blir jobb imorgon fm. istället innan vi åker och handlar inför festen imorgonkväll. Skrev upp ett litet schema då vi hade tänkt att ta tag i dem nyare hästarna. Suttit upp på en och hon var väldigt trevlig, så vi får se hur dem andra är. Förhoppningsvis får vi in Holly för att lägga på sadel, fick inte in henne igår tyvärr hon vägrade gå och jag hade 6 hästar som ville smita ut så jag orkade inte med det då. Boy gick fint igår så det blir nog att filma lite hoppning på honom och lägga ut ny bättre video då han fortfarande inte blivit såld! Ska bli kul :)
 
Idag skulle nog Anton åka till sitt nya hem, så jag klappade om honom ordentligt igår och han fick lite extra godis, han kommer bli saknad. Sen är det 2 andra som ska åka en på lördag vad jag vet. Rätt skönt för det har varit en del hästar nu så kan vi lägga fokus på annat.


Kul med lite fest :)

Svar: Det är det minsann! :)
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.