En lång väntan

En fantastisk lördagsfrukost
Det händer typ ingenting i mitt liv men samtidigt händer allt på en gång, hur lustigt är inte det? Jag går nu in på min praktik, fem veckor och en veckas gymnasiearbetet i stallet sen har jag en veckas lov också. Och så fort jag fått iordning på ett par papper så ska jag på arbetsintervju, klarar förhoppningsvis uppskrivningen och uppkörningen nu. Allt är i sin ordning, tycker jag. Studenten närmar sig också som man taggar till något fruktansvärt mycket. Sommaren är tidig i år men man får väl inte vara lycklig så länge när det gäller väder i april. Haha..
Jag kommer iallafall göra min praktik där jag rider nu, alltså där jag var i höstas. Det är verkligen jätteskönt. Så nu har vi bestämt oss för att jobba lite mer med Holly och lite andra oinridna hästar som ska ut på försäljning. Kommer bli väldigt jobbigt när Holly blir såld men jag har varken tid eller ekonomi för häst just nu. Hoppas verkligen att hon kommer till ett trevligt ställe.
Finaste sessan











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.