Praktik

Hej mina vänner! Nu har jag gjort min tredje praktikvecka och blivit med körkort wiho!! Har blivit otroligt mycket ridning nu bl.a på denna skönhet, Blackie. Det är riktigt roligt att få testa olika hästar med olika utbildningsnivåer, man lär sig otroligt mycket.
Idag så blev det uteritt på fm, sen så lite mer träning på tinkern som börjar gå så mycket bättre nu. Film finns HÄR, sen håller vi på med en ungponny som förmodligen snart blir såld. Just nu håller vi på med ca 7-10 hästar om dagen beroende på om kunder kommer eller hur vädret ser ut. Men mycket att göra, vi är ju ändå bara två personer!
Här är en av de lite nyare i stallet, mycket snäll liten connemara D-ponny f. 2013. Han, som många andra är till salu. Klicka HÄR för mer info.
 
 

Lite osäkert från oss båda ibland, men wow vilken känsla 😍 #frieser #irishsporthorse #hoppning #horsepower #bästahästen

Ett inlägg delat av Fanny Maria (@pastellmoln) Apr 19, 2017 kl. 1:52 PDT

 

Bara en till 🙄😍

Ett inlägg delat av Fanny Maria (@pastellmoln) Apr 19, 2017 kl. 11:02 PDT

Här är när jag hoppade ett par skutt med Blackie i onsdags.


Så fin blogg!! Hoppas du får en toppen dag :D










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.