En oturlig söndag

 
Hej! turen var inte på min sida förra söndagen. Som jag tjatade om att jag ville hem tidigt så att jag kunde hinna åka till stallet. Jag bara skulle liksom. 5 minuter på hästryggen och jag satt inte kvar. Det är ju så himla typiskt. Nu har jag "bara" 4 veckor kvar med detta elände, om nu det brutna benet i handleden ligger där det ska. Jag som landade så fint på marken fick givetvis handen under mig, alltså hur?..
 
Trots allt elände har i spenderat helgen ute på fina Hasslö, åkte mycket båt också såklart. Fick även köra en av båtarna, så himla kul.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.