Sagohästen

 Hur söt är inte lilla Sunny? Lilla stumpan gick från totalt livrädd till en trygg och glad häst. All den tid som jag la ner på henne, så frustrerad jag kunde bli. Men också väldigt glad när hon kunde galoppera en långsida utan panik och avbrott. Det blev häst av henne också!
 
December, ja alltså nästa helg är det jul?! Fattar inte hur det kan gå så fort, hänger inte med känns det som. Det har ju inte varit den bästa månaden hittils iår, mycket tråkigtheter bl.a dödsfall i både min och Emils släkt. Man vet att det kommer ske snart men när det väl händer så är man ändå i chock. Men de har det bättre där de är nu! Älskade mormor.. 
 
Jag har ridit i veckan också, Lookie går exemplariskt och Qajsa kan ridas ut i både skritt och trav utan problem. Hon reagrerar inte ens på Lookies tramserier haha, herregud som hon höll på igår den lilla damen. Efter stallet så åkte jag in till stan och handlade mina sista julklappar, nu väntar jag bara på Emils ena julklapp som kommer i veckan hoppas jag. Så skönt att ha klart alllt i tid haha, förra året slog vi in alla paket den 23.. Inte så smart kanske, väldigt stressigt! Och brorsan har iallafall bokat flyg hem vilket ska bli kul också eftersom vi trodde han skulle bli kvar i Polen efter knäskadan men han ville hem. :)
Nu ska jag försöka ta tag i städningen som jag skjutit på i en vecka nu hehe.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.