2017

2017, ännu ett år har passerat. Det är den 2 januari och 2016 är ett år jag helst vill glömma. Det har varit fruktansvärt dåligt, jag mådde inte bra den större delen av året. Nu har vi börjat ett nytt kapitel, början är riktigt bra trots att det bara gått knappt 2 dagar.
Jag avslutade ett år med en massa fina människor och började det nya med densamma. Jag har världens finaste sambo, vi går in på ett tredje år tillsammans och ALLT är så underbart. Vi har gått igenom så mycket, lite väl mycket men vi har kommit desto närmre.
 
Mitt frånvarande på bloggen har alltså varit pga sjukdom, den bört ner mig totalt och orkade inte göra någonting. Jag brydde mig bara om min hälsa. Men i år tar vi nya friska tag. Det kommer bli ett väldigt bra år.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.