Holly 13 januari

Titta vem jag träffade förra fredagen!! My beloved Holly, nu blir det en massa stallmys igen med busfröet igen. Snart blir det antagligen igångsättning också inan hon blir för gammal, hon blir ju ändå 5 år nu. Och om allt går som planerat såklart, på lördag blir det nog rätt så många hästar som ska longeras och ridas om jag får välja hehe. Vill liksom bli färdig med allt så jag kan lägga fokus på denna dam hihi.
 
Ska nog köpa lite utrustningtill henne, och mig! Sen måste vi matcha också, annars kan man ju glömma instagram ;). Blått, rött, gult, grönt?? Jag brukar köra på blått och brunt men kanske borde testa nåt annat. Rosa? Hon är ju en prinsessa trots allt, bara liiite bortskämd. Men funderar nog på DETTA eller DETTA schabrak just nu.
 
Har haft sån jäkla otur den senaste tiden, har så himlans ont i ryggen ibland lyckas liksom göra nån rörelse sen så får jag så himla ont. Och i måndags ville min mobil ta en simtur i toaletten, hallå liksom. Hur tänkte den där? Nej men jag var så nära på att kissa på mig haha och tänkte inte alls på att jag hade mobilen i bakfickan. Så nu väntar jag på en ny! Men lär nog ta ett tag till.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.