sam

 
 

Hon är som ett barn, somnar fan aldrig. Hatälskar denna katt

Ett foto publicerat av Fanny Maria (@pastellmoln) Nov 18, 2016 kl. 3:50 PST

 
Alltså denna lördagen kan ju gärna vara slut nu. Haft ångest och varit väldigt deppig men det börjar vända nu iallafall. Har varit hemma hela dagen själv, Emil kom hem en stund men nu är han iväg och jagar. Idag hade jag inget emot att vara själv eftersom jag varit så depp men saknat honom väldigt mycket. Haft båda katterna inne idag och bara myst.
 
Imorgon ska vi iväg och storhandla, kylen och frysen är så tom just nu haha. Har inte hänt så mycket denna veckan, har varit väldigt febrig och dålig hela veckan. Suck säger jag bara..











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.