Sjukdag

2 redigeringar
Så himla typiskt att jag blev såhär sjuk. Förkyld och feber, tog en vända i skogen. Kameran var med för ville se om jag kunde hitta några rådjur, men icke. Enbart en massa skall från dem men jag fick inte syn på dem. Ser dem alltid när jag inte har en kamera eller mobil med mig.
 
Här är iallafall ett porträtt och två från i lördags. Kameran börjar ge sig nu tyvärr. Ska försöka införskaffa mig en ny snart. Men vet inte om jag ska prioritera ny dator eller kamera. Nu när jag slutar skolan i sommar så har vi (jag) ingen dator längre. Vi streamar ju mycket film så det blir nog ny bärbar iallafall.


Vackra bilder :)

Svar: Tack :)
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.