Sömnlösa nätter

Idag är det en extra jobbig dag. Jag har legat och vridit och vänt på mig hela natten, somnade runt kl10 och Emil en timme tidigare fast i soffan och det var omöjligt att få upp honom. Jag vaknade kl 00 igen då tog jag täcket och kuddar så bäddade jag ner oss i soffan. Kunde liksom inte sova utan min älskling.
 
Men tyvärr så blev min rygg bara ännu värre, har inte nämnt att jag haft ont i flera dagar. Sedan så vaknade jag med en fruktansvärd huvudvärk, migränliknande så jag stannade hemma idag. Vilket jag inte borde men eftersom vi har stall på schemat så såg jag ingen idé till att åka.
 
Man får ha dåliga dagar ibland. Imorgon börjar vi om på nytt!











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.