Long time no seen

Det var ett tag sedan. Borde kanske bli lite mer aktiv, men mitt liv är något fruktansvärt ointressant. Jag har enbart sju dagar kvar innan studenten, alltså hur sjukt är inte det!? Sju dagar, dessa tre åren har varit rena karusellen. Haft en underbar praktik i år, har lärt mig så mycket. Jag har då gått och blivit med två jobb, ett på äldreboendet och sedan i stallet om man nu kan kalla det jobb. Ska bli en mycket rolig sommar. Inte så mycket fritid men det får man väl stå ut med och hitta på något roligt så fort jag är ledig.
 
Vår skola har bal på tisdag, men utbildningen till jobbet kom i vägen och orkar inte stressa från Kalmar, hem (Nybro-ish) och sen till skolan (Växjö). Usch, nej då hoppar jag det. Min balklänning får hänga i garderoben till ett annat tillfälle.
 
Ha de.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.