Flytt, Lookie & nytt jobb

 
Min frånvaro har varit medveten. September/oktober bestod utav packning, nytt jobb och lite häst när tiden funnits till. Vart bor vi nu? Jo det är så att jag och Emil har flyttat tillbaka till vår gamla hemstad Karlskrona, pga jobbmöjligheter bl.a. Det är lite sorgligt men ändå skönt, som en lättnad. Stressen har inte släppt till 100%, men den är liksom inte lika tydlig. Men vi har bott här i vår nya lägenhet i lite mer än en vecka så man kan ju inte förvänta sig något annat. Och nej, vi bor inte i stan haha. Aldrig, utan vi flyttade till en ö som heter Hasslö. Det är supermysigt här ute, och jag jobbar även i mataffären här. Pendlade bara i 6 veckor. inte kul.
 
Har jag blivit med häst? Svaret på den frågan är, nej. Men jag är medryttare på Look Me Up aka. Lookie. Hon är en helt fantastisk häst men har tyvärr inte hunnit rida så mycket än. Men det kommer nog med tiden, typ idag haha. Så detta är väl min nya utmaning, hon ligger på en helt annan nivå än mig så ibland undrar jag om jag tagit vatten över huvudet men har inte gett upp än!
 
Ja, detta är väl en kort samanfattning om läget just nu :)
byee


Så himla fin häst! Hoppas att allting blir superbra i er nya lägenhet och vardag :)

Svar: Ja visst är hon fin! Det känns väldigt bra just nu så :) Tack så mycket!
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.