Snart jul!?

 
Kan inte riktigt fatta att tiden går så himla fort. Allting rullar på och det känns som om man inte hinner med. Om en månad är det julafton. Jag är glad men ändå ledsen för att jag inte vet om min bror kommer hem över jul. Så vi eller iallafall jag har funderat på att åka över till Polen så snart som möjligt. Idag är det ju black friday i USA och givetvis har ju vi i Sverige och säkert den större delen av världen tagit traditionen hit, alltså i affärerna. Man hade ju önskat att de hade haft 50% på typ allt som i USA men nej, här är vi snåla! Jag åkte iallafall in tidigt till elgiganten för att köpa mig(oss) en ny dator. Det blev en MacBook Air faktiskt, har velat ha en länge nu så nu var det dags.
Det får väntas med julklapparna haha, börjar eka tomt i plånboken efter detta otroligt dyra och kanske egentligen onödiga köp. Men en har väl tur och får lönen den 15 :)
 
Snart börjar jag jobba och skulle göra mig lite mannagrynsgröt till lunch, men otur som jag har hade mjölken gått ut. Såå typiskt mig, men så går det när man inte kollar i kylen innan man handlar! Jaja mer mat får plats imorgon på thanksgiving middagen.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.