Beauty Box - September

 
Det här är min andra beauty box från Look fantastic. Det är faktiskt min första gång jag köper något sådant, har en box kvar på min prenumeration. Det är sån lyx att få hem en sån här för ca 179kr i månaden beroende på vilken prenumeration man väljer och så är innehållet värt så mycket mer. Bra alternativ om man inte kan lägga så mycket pengar för att prova nya produkter, så har man liksom testat det innan.
Jag tyckte om min förra box men den här slår nog den faktiskt. Beställde även hem mane n' tail schampo och balsam, på pojkvännens begäran haha. Fick två små prover av det i den förra.
En liten review kommer när jag provat allt.
 
Produkterna hittar ni i denna listan:
Ilamasqua Mini contouring gel sculpt, silhoutte
Hikari Eye shadow quad in tonya
Christophe Robin Cleansing volumizing paste
Lookfantastic Unicorn eye shadow brush
Decléor Hydra floral anti-pollution hydrating gel-cream
Eve Lom Cleanser and muslin cloth
Lolly Elderflower flavour
 
Boxen hittar du HÄR











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.