Sommarkvällar

 
Tiden bara flyger iväg. Denna veckan har var rätt hektiskt, i måndags var jag på anställningsintervju och börjar alltså jobba den 12 september!! I tisdags åkte jag till Börjes, Sandra behövde fler bommar och hinderstöd. Stöden var givetvis slut men ett par snygga bommar i rosa, lila och gult blev det och några sockerbitar också. Hittade en galet snygg fleece från Kingsland men ville inte köpa en just nu i början av månaden hur mycket jag än bara ville handla upp hela lönen hehe. La faktiskt hälften på sparkontot, måste spara till Thailand och har redan sparat ihop till hälften.
Och till sist, i onsdags åkte vi till Karlskrona för att fixa lite saker. När det var klart tänkte vi åka hemåt men vi stannade under kvällen, tog en runda på stumholmen och sen lagade vi ravioli hos min mamma. Det var så gott, går typ inte att beskriva haha.
 
Vegetarisk ravioli, slår all mat jag ätit och lagat i år!
Hade











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.