Torsdag / 7 september

 
Känner att jag haft någon obsession över mina nya skor, mina balla leggings från Zara och mammas gamla jeansjacka. Igår var det lite kyligt så jag slängde på mig min underbara gosiga stickade tröja. Den fick jag i julklapp av Emil förra eller förrförra julen, den är iallafall från hööks. JH collection. Jag verkligen älskar JH, prisvärt och snyggt har ju givetvis inte den på mig i stallet haha. Och väskan har jag köpt på second hand för nåt år sedan.
Har ju inte gjort sådär jättemycket nu när jag har varit sjukskriven, mest legat och glott film hela dagarna. Man mår ju fruktansvärt dåligt av det egentligen pch jag bara skjuter på saker och ting. Men nu ska jag ta tag i lite tvätt ochn äta lite lunch. Blir nog lite bättre på att få saker gjort när jag börjar jobba igen nästa vecka!











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.