Vitsippor // April

Hej! Nu var det ett tag sedan sist, jag är ingen hejjare på att skriva här känner jag. Men livet kommer emellan väldigt ofta. Egentid finns inte med en snart 8 månaders bebis! Men gud vad tiden går fort. Jag hänger inte med alls. Nu går vi in i maj månad om ett par dagar och bara det är ju helt galet. Hedda växer så det knakar, fick åka in till stan med min mamma i måndags och handla lite kläder till henne i större storlekar. Hittade så mycket fint på polarn o pyret och h&m bl.a. Ska försöka ta bild på allt när jag har möjlighet.
Hedda har börjat tycka om gräset lite mer nu, jag är ute för det mesta så nu är det lite enklare när hon är vaken.
Bakade väldigt smaskiga frukostbullar med lemon curd fyllning i häromdagen, dem är lite matigare än vanliga bullar. Recept kommer upp så snart jag översatt receptet.
Blåste en väldans massa i måndags men lyckades få en fin bild på detta fina träd. Älskar rosa blommor, och snart är rabatterna här hemma fyllda med rosa och lila blommor.











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.