Scones, kaffe och hundmys // 2 maj

Hoppade på trenden och gjorde Dalgona kaffe, tiktok kaffe, vispatkaffeskumkaffe. Ja kärt barn har många namn som man brukar säga. Lite festligare än vanligt iskaffe eller kaffe om man nu vill ha det varmt istället. Men ingen såndär WOW sensation. Gott var det så ger betyget 7/10.
Och i vanlig ordning när jag och Emil är lediga, scones! Med lite kanel i, mums. 10/10 givetvis. Igår var dem extra goda.
 
En del dagar bara susar förbi, andra dagar går så långsamt att man vill spy. Samtidigt som jag saknar mitt jobb så hade jag också kunnat gå och bli hemmafru haha. Men pengar är ju tyvärr allt här i livet så det får bli att komma tillbaka till jobbet i höst vare sig jag vill eller inte. Mest av allt hade jag velat vara hemma med Hedda, fixat i trädgården och varit i stallet dagarna i ända. Men det hinner man ju med ändå om man prioriterar sakerna rätt.
Mitt lilla busfrö som älskar att sitta med i köket, mat är ju ändå det bästaste som finns!
Och så kan jag avsluta med dessa två gudomligt söta bilder på Hedda och lilla Enzo som var på besök för någon vecka sedan.


Testkommentar

Svar: svar
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.