Heddis // 18 maj

I lördags åkte vi en sväng till Emils pappa, här har vi ett litet busfrö i väntan på lunch.
En styck Zin hittar man i Heddas säng när den inte används av Hedda själv. Innan vi sänkte spjälsängen så låg Zin på babynestet därunder. Men nu tycker hon att sängen är för låg så då har hon flyttat upp haha. Hon skulle aldrig hoppa ner i sängen om Hedda ligger där, det är skönt. Hon vet sina gränser.
Emil och Hedda för ett tag sedan, har ju regnat så mycket så vi har inte gått så mycket på det senaste.
Jag och Emil när vi åt en god middag hos min mor för en månad sedan. Och sen lämnade vi faktiskt Hedda där över natten lite spontant. Det var väldigt skönt att få sova lite utan att bli väckt. Men jag vaknade ändå flera gånger haha.
Från en dag när jag försökte mysa med Heddis, nej det gick inte det heller!
Ännu en bild på sötnosen, här ville hon inte heller sova. Men tillslut så!
 
I dessa tider så gör man inte så mycket, iallafall inte jag. Så det finns liksom inte så mycket att skriva om. Jag ska iallfall försöka ta mig till stallet nu i veckan, har känt mig lite krasslig så jag har hållt mig hemma större delen av veckan då jag känt mig dålig. Till helgen blev det bättre tur det för vi hade middagsgäster. Emil grillade vildsvin och flintastek, himlans gott. Och jag gjorde en potatissallad och sen en citron cheesecake till efterrätt. Den blev också god men lite rinnig, den var bättre idag faktiskt.
 
Nej annars så händer det inte så mycket. Lite tråkigt men så är det ibland. Hoppas på lite mer sol ute nu så man kan vara ute lite mer. Behöver rensa lite ogräs såg jag idag, men kände för en slappdag idag hehe. Nu ska jag se om Hedda vill vakna så att jag kan åka till affären.


Vilken liten sötnos hon är! Kram

Vilket ögongodis!! Så himla söta bilder verkligen <3 Tråkigt att livet står lite still just nu, men man får göra det bästa av det som går liksom! Stor kram <3

Så härliga bilder :D

Men åh så himla söta och härliga bilder!! Nej dessa tider är ju så himla annorlunda nu, jag jobbar ändå heltid på ett sjukhus så jobbet har ju inte förändrats men alla andra saker är ju inställda och grejer så det är ju tråkigt..

Sv: Ja det var tur det gick bra!! Absolut här är receptet till dem https://www.ica.se/recept/bagels-714697/#pfset=1 väldigt goda!! :D

Vilken goding! Känns som dagarna går liiite snabbare med barn ändå, även om man knappt vet var tiden tar vägen ;)

Gud vad fin hon är <33

Kul med middagsgäster!:)










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.