Life update

 
Hej mina vänner. Vad händer med vädret, man får ingen enrgi av detta gråa tråkiga. Igår var det galet varmt och vindstilla, så skönt. Igår var det även dags för sjukhusbesöket som jag varit så himla nervös inför. Men det var bara positiva nyheter! Min handled behöver inte opereras vilket betyder att jag snart kan rida igen, och jobba givetvis.
 
Och en till rolig men ändå lite sorglig nyhet är att vi kommer flytta inom kort, kommer berätta lite mer om detta när det är spikat! Ska bli så spännande!!


Hatar också vädret, så himla segt!! Så bra att det var positiva nyheter på sjukhuset också! :)

Vad skönt att du slipper operation! :)

Svar: Det är verkligen jätteskönt :)
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.