Hanna

Hej mina vänner, idag har jag äntligen lyckats få ihop en ny bloggdesign. Den känns lite tråkig just nu men det får va så länge. Allt är inte helt färdigt, footern är inte klar t.ex så det ser ut lite som det gör för tillfället. Ska även försöka få upp bilderna i 800px från och med nu, brukar lägga upp via Instagram men det ska jag sluta med. Dessutom kändes hela kodandet mycket enklare på MacBooken än på den stationära. Där stötte jag på en massa problem hela tiden, kunde inte förhandsgranska kodmallarna så det tog dubbelt så lång tid. Men nu gick det smidigt.
 
I söndags åkte vi upp till Påryd, vi hade lite att göra där uppe så det tog hela dagen. Vi köpte foder till Emils åtel på en gård i Söderåkra, köpte även en burk honung med eukalyptus och annat i. Sedan åt vi lite lunch på lantcafét i Påryd, efter det for vi upp till några bekanta och fikade lite. Lilla Hanna (se bild ovan) har blivit så stor nu men kan fortfarande sitta i knäet. Det fina vädret gick till molnigt och regnrusk, så jag hade ingen lust att rida när vi var där uppe. Har inte ridit Lookie på ett tag heller men har jobbat och varit iväg mycket det senaste, och idag har det vräkt ner regn hela dagen så det var inte så lockande. Men ska försöka ta mig en skrittrunda på fredag iallfall.
 
Imorgon börjar jag kl 7, inventering står på schemat under dagen. Blir säkert 10 timmars jobb, längtat inte kan jag ju säga. Men det blir goa pengar till jul!











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.