Fredag // 5 april

God eftermiddag, eller ja god kväll ser jag nu att man bör säga haha. Tiden har gått så långsamt idag och helt plötsligt så drog timmarna iväg känns det som. Fredag idag iallafall, har åkt på en förkylning och är så jäkla glad att jag var ledig idag men är ju givetvis min jobbhelg. Men man får väl försöka gå ändå tycker jag.
Åkte till stallet idag som vanligt, extra skönt nu när solen är framme också. Hästarna tycker nog likadant! Finns typ inget bättre än att titta på hästar som busar i hagen på våren. Nu i helgen är jag hästvakt också, det är ju Göteborg Horse Show så de flesta i stallet har eller ska åka dit. Men jag står över som vanligt haha. Nöjer mig med svtplay så man håller sig uppdaterad. 
 
Efter stallet så åkte jag hem och åt lite lunch, sen så hade jag fått en kupong från Apotekhjärtat på en babybox så jag åkte och hämtade den samt min beautybox från lookfantastic. Detta gjorde väl dagen lite roligare. Resten av dagen har jag spenderat i soffan, och så fick jag nåt ryck oxh tog fram min bullet journal som jag inte skrivit i sen typ oktober. Har verkligen inte haft lust men ska försöka använda den nu framöver. Lite terapi nästan när man gör sina layouts. Min är dock tråkig men jag har noll fantasi..! Använder du dig av en bullet journal, vart finner du din inspiration? :)
 
Detta är månadens box från lookfantastic, hoppas jag inte spoilar för någon hehe. Jag kan faktiskt rekommendera deras boxar, och ja även hela sidan. Beställer lite annat därifrån då och då. Har även provat glossybox, men ärlig talat så har jag inte tyckt om nån av dem. LF har lite lyxigare produkter också. Vilket jag tycker är roligare. Skriver en recenssion när jag har testat produkterna.
 
Innehåll april
Ahava badsalt// Naobay recovery mask // Bellápierre läppstift // Grow gorgeous back into the roots // Balance me vitamin C // Emma Hardie midas touch


Har faktiskt aldrig använt mig av en bullet journal :)

Svar: Det krävs ju rätt mycket tid, köpte min förra året och använde den 2 månader haha. Men faktiskt mycket roligt när man väl kommit in i det! Kan verkligen rekommendera att skaffa en om man gillar att rita för att varva ner. :)
Fanny Ståhl










Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.