Fredag // 1 mars

Söta Polly i höstas, ägarens Instagram finner ni här
Hej! Nu äntligen så är designen på plats efter många om och men! Mina inlägg upprepade sig hela tiden och förstod inte varför, men efter en dag eller två så löste det sig. Lite småfix kvar men det får komma efter hand.
 
Äntligen är det mars, tiden går så himla fort känns som att man inte riktigt hänger med ibland. Både jag och Emil åkte på årets influensa, så vi har legat sjuka i typ en vecka. Men nu går det åt rätt håll, vilkte är skönt för man har ju varit död i princip. I dessa stunder är jag glad över att jag inte äger någon häst haha. Jag hoppas iallafall att jag är tillräckligt frisk tills på söndag för då är det loppis, här kan ni läsa mer om det. Kommer att sälja en hel del kläder och lite annat som typ inredning och böcker. Resten av helgen lär bestå av vila och en sväng till stallet för att gosa lite med Helge, kanske ut och gå en promenad om vädret tillåter. Så konstigt att inte var i stallet varje dag, mina morgonar består liksom av stalltjänst.. :)
 
Hej så länge!











Kom ihåg mig?
Hej! Fanny heter jag, är 22 år och bor utanför Ronneby med min sambo Emil och vår dotter Hedda. Här kommer ni att få ta del av min vardag som består utav hästar matlagning, fotografering och lite andra äventyr.